Lucky Block NFT launch uitgesteld vanwege grote vraag en technische problemen

De datum voor de lancering van de eerste officiële NFT collectie van cryptoloterijplatform Lucky Block is naar achteren geschoven. De Lucky Block Platinum Rollers Club NFT collectie wordt eerst uitvoerig getest alvorens de mint voor holders van de Lucky Block token zal plaatsvinden. 

De reden hiervoor is een probleem met de integratie van de bekende MetaMask wallet en de marktplaats waar de collectie na de mint beschikbaar komt. Om de beste ervaring te bieden voor kopers is de launch daarom tot nader order uitgesteld. Volgens een woordvoerder van Lucky Block is dat ‘zo snel mogelijk, na uitvoerig testen.”

Bronnen bevestigen dat het Lucky Block team naast het uitvoerig testen van de NFT collectie zich momenteel sterk inspant om de Lucky Block loterij naar buiten te brengen via een app voor desktop en mobiele apparaten. 

Update: Platinum Rollers Club NFT collectie nu verkrijgbaar

De officiële Platinum Rollers Club NFT collectie van Lucky Block is nu verkrijgbaar via NFTlaunchpad.com. De NFT marktplaats is geselecteerd als de plaats om de NFT’s te lanceren en zal de komende tijd een promotiecampagne houden om de Lucky Block NFT’s in de schijnwerpers te zetten. De prijs per NFT is $1500.

Fake collecties, scams en grote vraag naar Platinum Rollers Club NFT

De recente mijlpalen van Lucky Block – dat als snelste cryptomunt ooit een marktwaarde van een miljard dollar bereikte en inmiddels tienduizenden holders heeft – zorgen voor veel aandacht voor de NFT launch. De waardestijging van meer dan 2500% voor de munt, belooft veel goeds voor de NFT. 

Als resultaat van de hype rondom de NFT zijn er verschillende fake collecties en airdrops van scammers in aanloop. Lucky Block houdt geen enkele airdrop, en post op haar website de officiële link van de collectie!

Gigantische vraag naar Lucky Block NFT's - nieuwe datum launch geeft extra kans

De vraag naar de Lucky Block NFT’s was groot, en kopers zullen teleurgesteld zijn dat de launch is uitgesteld. Dit brengt echter ook positief nieuws met zich mee, daar de NFT launch later zal volgen met de beste user-experience mogelijk. Voor geïnteresseerden die nu pas over de NFT horen is dit bovendien een tweede kans.

Statement Lucky Block Team

“Helaas zijn we gedwongen om de launch van de Platinum Rollers Club NFT Collection uit te stellen. Onze partner had te kampen met diverse technische problemen, waaronder mobiele connectiviteit waardoor het gebruik van MetaMask alleen via desktop mogelijk was.”

“Ook was er een issue met de NFT’s unlocked houden tot ze gekocht zijn, wat o.a. de eerlijkheid van de NFT loterij zou beïnvloeden. Dit zou leiden tot een mindere gebruikerservaring. Om de beste gebruikerservaring te bieden wordt de launch daarom uitgesteld tot deze problemen zijn verholpen.”

“We garanderen dat de informatie over de re-launch tenminste 24 uur van te voren vrijgegeven zal worden. Jullie investering in dit project iets niet iets wat we licht opvatten, en waarderen we bijzonder. We springen daar te allen tijde uiterst zorgvuldig mee omspringen.”

“We begrijpen dat het uitstellen van de launch een teleurstelling kan zijn, maar een vlotte, probleemloze koopervaring is essentieel. Bovendien staat veiligheid van de investering altijd voorop, en vormden de problemen van MetaMask daarvoor een potentiële bedreiging.”

Internationale marketingcampagne, influencers en 70x winst?

Een groot deel van de Lucky Block community reageerde ondanks de teleurstelling positief op het nieuws. Lucky Block is voor hen tot nu toe een zeer gunstige investering gebleken. Early investors in de Lucky Block token verdienden tot nu toe tot wel 70x hun inleg.

De verwachtingen voor de Lucky Block NFT launch zijn dan ook hooggespannen, en Lucky Block houdt een intensieve marketingcampagne om de NFT’s onder de aandacht te brengen van nationale en internationale media en influencers.

Niet alleen in de media en onder influencers is er veel aandacht voor Lucky Block, ook op diverse social media zoals Meta’s Instagram en Facebook, Gogole Adwords, TikTok, SnapChat en diverse andere digitale kanalen wordt er campagne gedraaid. Daarbij volgen diverse social media influencers, beroemdheden, sporters en muziekartiesten met miljoenen volgers.

Nu al bevestigd zijn Jason Stone (Millionaire Mentor), super influencer Shehnaazgill (11+ miljoen volgers) en Jordan Belfort (Wolf of Wall Street). Binnenkort zullen er volgens Lucky Block nog veel meer volgen.